Bergen op Zoom en Koninginnedag - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Suzan en Ton Stadt - WaarBenJij.nu Bergen op Zoom en Koninginnedag - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Suzan en Ton Stadt - WaarBenJij.nu

Bergen op Zoom en Koninginnedag

Door: SuzanenTon2012

Blijf op de hoogte en volg Suzan en Ton

30 April 2012 | Nederland, Bergen op Zoom

Ook vandaag presteerden we het om 9.10 uur te vertrekken. Vandaag 18,5 km naar Bergen op Zoom. De zon scheen vandaag en de vesten konden al snel uit. Het begin ging nog over dijken, langs het Schelde-Rijnkanaal, maar alras gingen we het binnenland in en veranderde daarmee de sfeer van de omgeving. Eerst landelijk, later bosrijk. Dit spreekt ons meer aan. Rondom ons liggen plaatsen als Kladde, Klusdorp, Lepelstraat, Waterkant en Kijkuit. Hoe verzin je het. Via dorpen, bossen en parken bereikten we de buitenwijken van Bergen op Zoom. Ook hier bevinden zich vele groenstroken en parken, waar de route doorheen gaat. Zo komen we in het centrum van Bergen op Zoom, midden in de drukte van Koninginnedag. Vanwege het prachtige weer vandaag zaten de terrassen vol. We wilden nog wel een wijntje ter afsluiting nuttigen alvorens we de treinreis van 2 uur en een kwartier zouden ondergaan. Dit was een geslaagd Koninginneweekend. Op naar de volgende etappes.